Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νοσταλγίες!

Θα σε πετύχω πάλι κάποιο βράδυ μέσα..μπορεί να μιλήσουμε..μπορεί και όχι..
αν μου μιλήσεις εσύ..θα χαρώ περισσότερο δεν στο κρύβω..
θα με ρωτήσεις τι κάνω..πώς είμαι..και πώς τα πηγαίνω με την σχολή..
θα σου απαντήσω σε όλες σου τις ερωτήσεις..
αλλά στην πραγματικότητα θα ήθελα να σου πω ότι μου λείπεις.ότι θα ήθελα να βρεθούμε να τα πούμε από κοντά..
να σε κρατήσω από το χέρι όπως παλιά..και να περπατήσουμε σε μέρη που μας άρεσαν..όπως στο φάληρο το παλιό..
να περπατάμε δίπλα από την θάλασσα και να λέμε τα νέα μας..
..παρόλα αυτά..
δεν θα σου πω τίποτα από αυτά που μου λείπουν να κάνω  μαζί σου..
και θα καταπιώ την γλυκόπικρη νοσταλγία που με βασανίζει...και ύστερα με την σειρά μου θα σε ρωτήσω και εγώ τι κάνεις,πώς τα περνάς και πώς τα πας με την σχολή σου..
και θα κλείσουμε όμορφα την συζήτησή μας..και ύστερα όταν θα ξαπλώσω θα αναρωτιέμαι αν έκανα καλά που δεν εξέφρασα κάτι από αυτά..
και θα πω στον εαυτό μου..
για να τον καθησυχάσω..
Χρύσα δεν πειράζει..
αύριο θα είναι μια καινούρια μέρα..


Υ.Γ:Λένε ότι δεν πρέπει να μετανιώνεις για όσα κάνεις ή δεν κάνεις..
Εγώ μπερδεύομαι..

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η θάλασσα

 Η θάλασσα ήταν ήρεμη, ίσα που ακουγόταν το κύμα, ήσουν ήσυχος.. διάβαζες το βιβλίο σου κι εγώ ξαπλωμένη δίπλα σου διάβαζα το δικό μου. Έκλεισες το βιβλίο και έμεινες σιωπηλός να κοιτάζεις την θάλασσα, από το στόμα σου ξεμύτησε με θάρρος μια μικρή πρόταση, δεν είμαι πια χαρούμενος.. νιώθω σαν να είμαστε 20 χρόνια παντρεμένοι. Έκλεισα κι εγώ το βιβλίο μου και σηκώθηκα.. δεν υπήρχαν πολλά που μπορούσα να πω. Για ακόμα μια φορά δεν ένιωσα αρκετή για σένα, κι έμεινα να αισθάνομαι εγκλωβισμένη-σαστισμένη-απογοητευμένη. Στην επιστροφή υπήρχε ησυχία! ¡Adiós!
Τα λόγια είναι περιττά...Σε κοιτάω και με ταξιδεύεις.. Αυτο το βλέμμα σου,τα κανει όλα.. Σε βλέπω και απλά μου φτιάχνεις την μέρα... Δεν είναι παράξενο..και ταυτόχρονα τόσο όμορφο? Μάλλον την έχω πατήσει μαζί σου... Χάρισέ μου μόνο μια στιγμή.. και αν θες μπορούν να γίνουν και περισσότερες.. Μέχρι τότε σε φιλώ..