Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τι είναι ευτυχία;

  Είναι βράδυ Σαββάτου..ώρα 22:00 ακριβώς..άνοιξα το λεξικό του φίλτατου Γ. Μπαμπινιώτη..σελίδα 696 κάπου στην δεύτερη στήλη  κατοικεί ανέμελα η λέξη ευτυχία..μια τόση δα λεξούλα με ένα τεράστιο φάσμα από νοήματα και συναισθήματα..διαβάζω λοιπόν πως είναι η πλήρης ευχαρίστηση και ικανοποίηση που αισθάνεται κανείς από τη ζωή του...είπα να ρωτήσω και 3ς 4ς φίλους το τι σημαίνει για εκείνους ευτυχία...

  Ο Άλεξ μου είπε ''δεν ξέρω, να έχω φίλους που με αγαπάνε και να είναι καλά οι γονείς του''
  Ο Πάνος ''να έχω τα πολύ βασικά πράγματα...και να είναι δίπλα μου ο άνθρωπος που αγαπώ'
  Η Άννα ''δύο χέρια να σε κρατάνε,ένα πακέτο στριφτά τσιγάρα, λίγη ρακή και λίγο ούζο,ένα στρογγυλό μεταλλικό τραπέζι και ψάθινες καρέκλες,απόγευμα Απρίλη ή πρώτες μέρες Οκτώβρη με λίγο ήλιο και λίγη ψύχρα, τόση λίγη που να φοράς απλά ζακετάκι, τα αγαπημένα σου άτομα''
  Η Δάφνη (μμμ μου είπε αρκετά θα έλεγα, όχι πως δεν το περίμενα) ''φυσικά το sex ,να έχω δουλειά αλλά να μην με περνάνε μπάτε σκύλοι αλέστε να ο σκλάβος θα του πιω το αίμα,αλλά να το χαίρομαι αυτό που κάνω και να μην ξυπνάω το πρωί και να θέλω να κάψω τον τόπο εργασίας μου,να είμαι κοινωνική και να έχω φίλους και οικογένεια και να είναι καλά,να είμαι σωματική εικόνα και ψυχική εικόνα καλά,και να μην είμαι 85 κιλά και να μοιάζω με χλαπάτσα,να διαβάζω, να μαθαίνω,να ανακαλύπτω,να μην χρειάζεται να χαλάω την ζαχαρένια μου χωρίς λόγο,να μην φορτώνομαι και να μην μου φορτώνονται,να έχω επαφή με την φύση(όπως πήγα χθες στην ορκομοσία και ήτα ένας τεράστιος κλειστός χώρος γεμάτος πράσινο γρασίδι και δέντρα,να έχω την δυνατότητα να βοηθάω όταν βλέπω κάποιον που θέλει βοήθεια είτε είναι άνθρωπος είτε ζώο,να μην στεναχωρώ και να μην στεναχωριέμαι,να μην μου χαλάει η διάθεση για ασήμαντες μαλακίες που στην τελική εγώ δεν θα κλάψω και να μην έχω εγώ κάτι,να μην με φοβούνται να μην θέλουν να με αποφύγουν αλλά και να με βάζουν σε μία κολόνα 25 μέτρα πιο ψηλά από αυτούς,να μπορώ να είμαι ειλικρινής και να εκφράζομαι,να έχω αρχές και να μην με αναγκάζουν οι συνθήκες να συμβιβαστώ και να διαλύσω τις αρχές μου,να έχω σεβασμό και να με σέβονται''
  Και τώρα η δική μου θεωρία//''να αισθάνομαι,να βλέπω,να ακούω,να νιώθω,να μυρίζω την φύση,να χαμογελάω όσο πιο δυνατά μπορώ,να αγκαλιάζω,να κλαίω,να έχω ένα πιάτο φαι,να έχω δύο χέρια συντροφικά και φιλικά,να έχω έναν τετράποδο φίλο που να του ζουλάω την μουσούδα,να διαβάζω πολλά βιβλία και τέλος να αγαπάω μέχρι ότου ο ήλιος κάνει τον κύκλο του και σήμερα..











Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η θάλασσα

 Η θάλασσα ήταν ήρεμη, ίσα που ακουγόταν το κύμα, ήσουν ήσυχος.. διάβαζες το βιβλίο σου κι εγώ ξαπλωμένη δίπλα σου διάβαζα το δικό μου. Έκλεισες το βιβλίο και έμεινες σιωπηλός να κοιτάζεις την θάλασσα, από το στόμα σου ξεμύτησε με θάρρος μια μικρή πρόταση, δεν είμαι πια χαρούμενος.. νιώθω σαν να είμαστε 20 χρόνια παντρεμένοι. Έκλεισα κι εγώ το βιβλίο μου και σηκώθηκα.. δεν υπήρχαν πολλά που μπορούσα να πω. Για ακόμα μια φορά δεν ένιωσα αρκετή για σένα, κι έμεινα να αισθάνομαι εγκλωβισμένη-σαστισμένη-απογοητευμένη. Στην επιστροφή υπήρχε ησυχία! ¡Adiós!
Τα λόγια είναι περιττά...Σε κοιτάω και με ταξιδεύεις.. Αυτο το βλέμμα σου,τα κανει όλα.. Σε βλέπω και απλά μου φτιάχνεις την μέρα... Δεν είναι παράξενο..και ταυτόχρονα τόσο όμορφο? Μάλλον την έχω πατήσει μαζί σου... Χάρισέ μου μόνο μια στιγμή.. και αν θες μπορούν να γίνουν και περισσότερες.. Μέχρι τότε σε φιλώ..