Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κυριακή

Κυριακή

  Καθώς άνοιξα τα μάτια μου η ώρα ήταν 07:57, σηκώθηκα, πήγα στο μπάνιο κοιτάχτηκα στον καθρέφτη και μου υποσχέθηκα πως σήμερα δεν θα σκεφτώ ότι είναι Κυριακή. Έπλυνα τα δόντια μου γρήγορα γρήγορα, άνοιξα τα παντζούρια να μπει φως και τα παράθυρα για να μπει ο φρέσκος Αθηναϊκός αέρας στο σπίτι. Αλήθεια πόσο καθαρός μπορεί να είναι ο αέρας στο κέντρο; Δεν έχει σημασία, είπα, έξω έχει ήλιο.

  Σκέφτηκα ότι θα ήταν ωραία ιδέα να ετοιμαστώ και να πάω να πάρω πρωινό κάπου έξω μόνη μόνη μου. Έτσι λοιπόν έβαλα την πράσινη μου μπλούζα μαζί με το σκούρο μπλε τζιν, έπιασα τα μισά μου μαλλιά προς τα πίσω και στην κορυφή του κεφαλιού πρόσθεσα τα καινούρια λουλούδια που πήρα σε αποχρώσεις ροζ και μοβ, πήρα τον υπολογιστή μαζί με τον σκληρό δίσκο για να επιλέξω τις φωτογραφίες που θα δείξω αύριο στην ομάδα φωτογραφίας για την έκθεση που ετοιμάζουμε. Χάρηκα πολύ στην ιδέα ότι θα το έκανα εκτός σπιτιού. Πλησίασα στην πόρτα έβαλα τα αγαπημένα μου μπίρκενστοκ κι έφυγα. 

  Καθώς περνούσα από το άλσος είπα για ακόμα μια φορά πόσο όμορφο είναι το Παγκρατάκι.
Με τα συνοικιακά πολύχρωμα μαγαζιά του, τα μικρά καταστήματα όπου μπορείς να βρεις ιδιαίτερα προϊόντα μαγειρικής μέχρι περιποίησης. έστριψα στην Αρχέλαου και κατευθύνθηκα ευθεία προς το τέλος του δρόμου. Εκεί υπάρχει ένα γλυκούλι μαγαζάκι με πεντανόστιμα γλυκάκια και όχι μόνο.
Μιας και έφαγα αρκετά γλυκά αυτές τις μέρες είπα να επιλέξω να φάω ένα σάντουιτς με μοτσαρέλα, πέστο βασιλικού, τομάτα και ρόκα. Αφού δεν έμεινε ούτε ψίχουλο στο πιάτο..σίγουρα έκανα  πολύ καλή επιλογή. Είχα ανοίξει ήδη τον υπολογιστή σύνδεσα και τον σκληρό δίσκο και άρχισα να ψάχνω μέσα στο χάος, τι φωτογραφίες να επιλέξω, ασπρόμαυρες; έγχρωμες; Έφτιαξα έναν φάκελο και έσυρα μέσα όσες φωτογραφίες μου άρεσαν και είπα θα σκεφτώ μέσα στην μέρα τι θα επιλέξω.
Κι επειδή η ώρα με βρήκε να έχω επιλέξει πολλές φωτογραφίες, σκέφτηκα πως ένα γλυκό θα βοηθήσει την κατάσταση, διάλεξα ένα βίγκαν  με φράουλα, σοκολάτα και ξηρούς καρπούς.
Δεν κατάφερα να αντισταθώ!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η θάλασσα

 Η θάλασσα ήταν ήρεμη, ίσα που ακουγόταν το κύμα, ήσουν ήσυχος.. διάβαζες το βιβλίο σου κι εγώ ξαπλωμένη δίπλα σου διάβαζα το δικό μου. Έκλεισες το βιβλίο και έμεινες σιωπηλός να κοιτάζεις την θάλασσα, από το στόμα σου ξεμύτησε με θάρρος μια μικρή πρόταση, δεν είμαι πια χαρούμενος.. νιώθω σαν να είμαστε 20 χρόνια παντρεμένοι. Έκλεισα κι εγώ το βιβλίο μου και σηκώθηκα.. δεν υπήρχαν πολλά που μπορούσα να πω. Για ακόμα μια φορά δεν ένιωσα αρκετή για σένα, κι έμεινα να αισθάνομαι εγκλωβισμένη-σαστισμένη-απογοητευμένη. Στην επιστροφή υπήρχε ησυχία! ¡Adiós!
Τα λόγια είναι περιττά...Σε κοιτάω και με ταξιδεύεις.. Αυτο το βλέμμα σου,τα κανει όλα.. Σε βλέπω και απλά μου φτιάχνεις την μέρα... Δεν είναι παράξενο..και ταυτόχρονα τόσο όμορφο? Μάλλον την έχω πατήσει μαζί σου... Χάρισέ μου μόνο μια στιγμή.. και αν θες μπορούν να γίνουν και περισσότερες.. Μέχρι τότε σε φιλώ..