Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κυριακή

Την ξύπνησε ένα έντονο όνειρο
Σηκώθηκε κι έκανε τα συνηθισμένα
Έφαγε το πρωινό της, έκανε μπάνιο
Ετοιμάστηκε, άνοιξε την πόρτα κι έφυγε
Νιώθει πως τις Κυριακές δεν την χωράει το σπίτι
Είχε ραντεβού με την Μ. στον Εθνικό Κήπο να περπατήσουν 
Καθώς την περίμενε, αντιλήφθηκε πως
Υπήρχε μια ομάδα perfomance όπου διάβαζε  αποσπάσματα 
Από διάφορα βιβλία, ως που η μία  έπιασε στα χέρια της το αλάτι της ζωής 
Ανέβηκε στους ώμους των δύο αγοριών 
Το άνοιξε στην σελίδα τάδε και με φωνή όλο χρώμα και νάζι άρχισε να το διαβάζει:
<<να αρχίζεις το διάβασμα της εφημερίδας από την τελευταία σελίδα, να γελάς όταν δεν μπορείς να αποφασίσεις αν θα χρησιμοποιήσεις το δεξί ή το αριστερό χέρι>> 
Διάβασε λίγες ακόμα σειρές, κατέβηκε  και το τοποθέτησε ξανά στο βαλιτσάκι 
Με τα υπόλοιπα βιβλία. Μετά ζήτησε από το αγόρι να της δώσει Νίτσε
Εκείνος έψαξε στο βαλιτσάκι και της έδωσε το βιβλίο
Το έπιασε στα χέρια της και καθώς το άνοιγε την πλησίαζε διαβάζοντας:
<<Από τότε που κουράστηκα να ψάχνω, έμαθα να βρίσκω. Κι από τότε που
ο άνεμος μου εναντιώθηκε, έμαθα να σαλπάρω με όλους τους ανέμους>>
Συνέχιζε να την τριγυρνάει, δεν την άκουγε πια όμως, 
Σκεφτόταν τους δικούς της ανέμους
Η Μ. ήρθε και χάθηκαν στον Κήπο μαζί με τις σκέψεις τους!







Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η θάλασσα

 Η θάλασσα ήταν ήρεμη, ίσα που ακουγόταν το κύμα, ήσουν ήσυχος.. διάβαζες το βιβλίο σου κι εγώ ξαπλωμένη δίπλα σου διάβαζα το δικό μου. Έκλεισες το βιβλίο και έμεινες σιωπηλός να κοιτάζεις την θάλασσα, από το στόμα σου ξεμύτησε με θάρρος μια μικρή πρόταση, δεν είμαι πια χαρούμενος.. νιώθω σαν να είμαστε 20 χρόνια παντρεμένοι. Έκλεισα κι εγώ το βιβλίο μου και σηκώθηκα.. δεν υπήρχαν πολλά που μπορούσα να πω. Για ακόμα μια φορά δεν ένιωσα αρκετή για σένα, κι έμεινα να αισθάνομαι εγκλωβισμένη-σαστισμένη-απογοητευμένη. Στην επιστροφή υπήρχε ησυχία! ¡Adiós!
Τα λόγια είναι περιττά...Σε κοιτάω και με ταξιδεύεις.. Αυτο το βλέμμα σου,τα κανει όλα.. Σε βλέπω και απλά μου φτιάχνεις την μέρα... Δεν είναι παράξενο..και ταυτόχρονα τόσο όμορφο? Μάλλον την έχω πατήσει μαζί σου... Χάρισέ μου μόνο μια στιγμή.. και αν θες μπορούν να γίνουν και περισσότερες.. Μέχρι τότε σε φιλώ..