Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το κορίτσι

Το κορίτσι είχε βιώσει αρκετές στενοχώριες, τόσες, που σπάνια τα μάτια της..γινόντουσαν υγρά.
Κάποια στιγμή κατάλαβε ότι δεν μπορούσε να εκφράσει εύκολα αυτά που ένιωθε.
Έδινε καθημερινές μάχες με τον εαυτό της για να το ξεπεράσει.
Πάντα είχε μια σύγχυση και δεν μπορούσε να βάλει σε τάξη τις λέξεις, της έφευγαν.
Έτρεχε πίσω τους μανιωδώς να τις προλάβει, μερικές της έβαζαν τρικλοποδιές , άλλες γελούσαν μαζί της, κι αν τύχαινε να προλάβει κάνα δυο, συνειδητοποιείται πως ήταν αταίριαστες και δεν έβγαζαν κανένα νόημα.
Σταματούσε απογοητευμένη και τις έβλεπε να χάνονται, μα δεν μπορούσε να κάνει κάτι.
Όταν της συνέβαινε αυτό, πήγαινε πάντα στο αγαπημένο της μέρος, εκεί όπου μπορούσε να αναπνεύσει, συνήθως τις Κυριακές, που η μοναξιά την έπνιγε.
Όταν τον βλέμμα της χανόταν στο απέραντο μπλε, της έδινε κουράγιο να συνεχίσει.
Την τελευταία φορά που έκανε προσπάθεια να εκφράσει κάποια από τα συναισθήματα της, από την άλλη πλευρά δεν άκουσε τίποτα, ήρθε αντιμέτωπη με την σιωπή.
Το κορίτσι από τότε, πήρε την απόφαση να σιωπήσει  κι αυτό, μια για πάντα.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η θάλασσα

 Η θάλασσα ήταν ήρεμη, ίσα που ακουγόταν το κύμα, ήσουν ήσυχος.. διάβαζες το βιβλίο σου κι εγώ ξαπλωμένη δίπλα σου διάβαζα το δικό μου. Έκλεισες το βιβλίο και έμεινες σιωπηλός να κοιτάζεις την θάλασσα, από το στόμα σου ξεμύτησε με θάρρος μια μικρή πρόταση, δεν είμαι πια χαρούμενος.. νιώθω σαν να είμαστε 20 χρόνια παντρεμένοι. Έκλεισα κι εγώ το βιβλίο μου και σηκώθηκα.. δεν υπήρχαν πολλά που μπορούσα να πω. Για ακόμα μια φορά δεν ένιωσα αρκετή για σένα, κι έμεινα να αισθάνομαι εγκλωβισμένη-σαστισμένη-απογοητευμένη. Στην επιστροφή υπήρχε ησυχία! ¡Adiós!
Τα λόγια είναι περιττά...Σε κοιτάω και με ταξιδεύεις.. Αυτο το βλέμμα σου,τα κανει όλα.. Σε βλέπω και απλά μου φτιάχνεις την μέρα... Δεν είναι παράξενο..και ταυτόχρονα τόσο όμορφο? Μάλλον την έχω πατήσει μαζί σου... Χάρισέ μου μόνο μια στιγμή.. και αν θες μπορούν να γίνουν και περισσότερες.. Μέχρι τότε σε φιλώ..