Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Καθώς ξύπνησα, σκέφτηκα πως ακόμα μια μελαγχολική Κυριακή έφτασε, κι ας έχει έξω ήλιο. Χθες το μπλογκ έγινε 6 χρόνων. Ξεκίνησε σε μια αρκετά μεταβατική περίοδο για μένα, καθώς ήμουν στο δεύτερο έτος των σπουδών μου και διανύοντας τον πρώτο χωρισμό. Καμία φορά ανατρέχω πίσω και διαβάζω όσα ένιωθα τότε, δεν κρύβω πως υπάρχει μια νοσταλγία για τις μέρες εκείνες..το μπλογκ ξεκίνησε με αφορμή τον καταιγισμό συναισθημάτων που είχα και δεν ήξερα πως να διαχειριστώ. Το νησί πάντα τον χειμώνα είχε την πιο ´όμορφή´ μουντάδα και αυτό με βοήθησε ακόμα περισσότερο. Κάποια Κυριακή του Νοέμβρη, ετοίμασα την τσάντα μου, μέσα έβαλα ένα τετράδιο κι ένα στιλό και κατηφόρισα στο τότε αγαπημένο σημείο του νησιού. Υπήρχε ένα παγκάκι που ξεχώριζε για μένα από τα υπόλοιπα, ήταν μόνο του ανάμεσα σε τόσα άλλα..Αλλά η θέα  που μου πρόσφερε, ήταν μοναδική, τα σύννεφα..η ησυχία..η μυρωδιά του Καμένου ξύλου..η λιμνοθάλασσα! Σιγα σιγά τότε άρχισαν οι λέξεις να αποτυπώνουν την μελαγχολία μου..

Κάθε Κυριακή τα ίδια, κι ας μην είμαι πια εκεί.
Θα έχει πάντα εκείνη την μοναδική μελαγχολία.




Η Κυριακή.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η θάλασσα

 Η θάλασσα ήταν ήρεμη, ίσα που ακουγόταν το κύμα, ήσουν ήσυχος.. διάβαζες το βιβλίο σου κι εγώ ξαπλωμένη δίπλα σου διάβαζα το δικό μου. Έκλεισες το βιβλίο και έμεινες σιωπηλός να κοιτάζεις την θάλασσα, από το στόμα σου ξεμύτησε με θάρρος μια μικρή πρόταση, δεν είμαι πια χαρούμενος.. νιώθω σαν να είμαστε 20 χρόνια παντρεμένοι. Έκλεισα κι εγώ το βιβλίο μου και σηκώθηκα.. δεν υπήρχαν πολλά που μπορούσα να πω. Για ακόμα μια φορά δεν ένιωσα αρκετή για σένα, κι έμεινα να αισθάνομαι εγκλωβισμένη-σαστισμένη-απογοητευμένη. Στην επιστροφή υπήρχε ησυχία! ¡Adiós!
Τα λόγια είναι περιττά...Σε κοιτάω και με ταξιδεύεις.. Αυτο το βλέμμα σου,τα κανει όλα.. Σε βλέπω και απλά μου φτιάχνεις την μέρα... Δεν είναι παράξενο..και ταυτόχρονα τόσο όμορφο? Μάλλον την έχω πατήσει μαζί σου... Χάρισέ μου μόνο μια στιγμή.. και αν θες μπορούν να γίνουν και περισσότερες.. Μέχρι τότε σε φιλώ..